bmc remedy integration http://mmorpg24.net/cialis.html ed herbal http://mmorpg24.net/kamagra.html herbal impotence remedies http://mmorpg24.net/viagra.html herbal impotence pills
Menu

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 500007872-N-2017 z dnia 03-08-2017 r.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego oraz fabrycznie nowej przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii C, C+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu.
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak 
Numer ogłoszenia: 536349-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Krajowy numer identyfikacyjny 83036649000000, ul. ul. Sikorskiego  , 39400   Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 236 505, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 158 236 505. 
Adres strony internetowej (url): www.word.tarnobrzeg.pl 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego oraz fabrycznie nowej przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii C, C+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 
PN/WORD/3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego oraz fabrycznie nowej przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii C, C+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu. Samochód ciężarowy musi spełniać następujące wymagania: 1) samochód fabrycznie nowy, 2) rok produkcji 2017, 3) silnik wysokoprężny o mocy od 200 KW do 250 KW, spełniający normę emisji spalin EURO 6 pod względem emisji tlenków azotu, tlenku węgla, węglowodorów oraz cząstek stałych; 4) spełniający wymagania dotyczące zużycia energii, emisji dwutlenku węgla i emisji zanieczyszczeń (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych) 5) zużycie energii: nie więcej niż 10,80 MJ/km – obliczone jako iloczyn średniego zużycia paliwa w cyklu mieszanym miejskim/pozamiejskim (bez obciążenia, wg danych eksploatacyjnych) i wartości energetycznej oleju napędowego. Przy obliczeniu zużycia energii oferowanego pojazdu należy uwzględnić wartość energetyczną oleju napędowego = 36 MJ/l (podaną w załączniku nr 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 roku w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych) wymóg Zamawiającego aby średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym miejskim/pozamiejskim (bez obciążenia, wg danych eksploatacyjnych) i wartości nie więcej niż 0,30 l/km; 6) emisja dwutlenku węgla; nie więcej niż 780g/km – obliczona jako iloczyn średniego zużycia paliwa w cyklu mieszanym miejskim/pozamiejskim ( bez obciążenia, wg danych eksploatacyjnych) i wartości 2,60 kg CO2. (na podstawie Pracy Instytutu Transportu Samochodowego nr 10483 „Opracowanie poradnika ustalania czynników energetyczno-emisyjnych w zamówieniach publicznych na zakup pojazdów drogowych”) 7) podgrzewacz silnika – urządzenie ułatwiające rozruch zimnego silnika, 8) podwozie z zabudową skrzyniową, dwuosiowe z opończą w kolorze granatowym (niebieskim), 9) kolor kabiny: granatowy (niebieski) metalizowany, przykładowy kolor wg palety RAL 5000 10) drzwi samochodu powinny posiadać naklejone logo WORD – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 11) dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 12 ton (12000 kg), 12) rzeczywista masa całkowita nie mniejsza niż 10 ton (10000 kg), 13) długość pojazdu: minimum 8 m, maksymalnie 8,30 m, 14) szerokość: minimum 2,40 m, maksymalnie 2,55 m, 15) minimalna osiągana prędkość: 80 km/h, również w przypadku ciągnięcia przyczepy, 16) manualna skrzynia biegów: co najmniej 8 przełożeń w jeździe do przodu, 17) brzęczek biegu wstecznego, 18) blokada mechanizmu różnicowego, 19) kombinacja hamulca wydechowego i dekompresyjnego, 20) pojazd wyposażony w dwie osie, przy czym zawieszenie obu osi winno być pneumatyczne z możliwością regulacji wysokości zawieszenia, 21) pojazd wyposażony w system ABS - układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, 22) pojazd wyposażony w system ESP - układ stabilizacji toru jazdy, 23) pojazd wyposażony w system EBD/AEBS/EBA2 lub inny system wspomagania awaryjnego, 24) pojazd wyposażony w złącze hamulcowe dwuprzewodowe, pneumatyczne, przystosowane do duomat-u, 25) złącze ABS, ESP, EBD i złącze elektryczne do przyczepy umiejscowione na końcu ramy, 26) w kabinie kierowcy zamontowane wyłączniki systemu ESP i EPD, 27) pojazd wyposażony w lewostronny układ kierowniczy ze wspomaganiem, 28) koło kierownicy regulowane co najmniej w dwóch płaszczyznach (wysokość i pochylenie), 29) trzyosobowa, kompaktowa, amortyzowana kabina bez przestrzeni sypialnej wyposażona w: fotel kierowcy i pasażera (egzaminatora) z siedzeniami pneumatycznymi oraz dodatkowe środkowe siedzenie statyczne ( kabina wydłużona, z dodatkowym miejscem za fotelami). 30) kabina wyposażona w: klimatyzację, elektrycznie podnoszone szyby, zamek centralny, tablica przyrządów (menu) w języku polskim, radio, dywaniki podłogowe gumowe w kabinie kierowcy, 31) zawieszenie kabiny pneumatyczne, 32) spoiler dachowy, 33) wywietrznik dachowy, 34) osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, szyba czołowa z daszkiem, 35) szyba przednia podgrzewana, 36) pojazd wyposażony w lusterka wsteczne ( lewe i prawe) sterowane elektrycznie i ogrzewane, 37) pojazd wyposażony w lusterka szerokokątne wsteczne (lewe i prawe) sterowane elektrycznie z pozycji egzaminatora i ogrzewane, 38) pojazd wyposażony w lusterka krawężnikowe (lewe i prawe) sterowane elektrycznie i ogrzewane, 39) pojazd wyposażony w lusterko przednie "dojazdowe" (zgodne z EU) po stronie pasażera, lub na środku, 40) pojazd wyposażony w światła do jazdy dziennej (zgodne z ECE R87), 41) światła przeciwmgielne przednie, 42) pojazd wyposażony w ogrzewanie postojowe, 43) pojazd wyposażony w legalizowany i skalibrowany tachograf samochodowy dla dwóch kierowców, 44) pojazd wyposażony w dodatkowy panel z kontrolkami włączonych świateł dla egzaminatora: kierunkowskazów (lewy i prawy) - barwy zielonej, świateł mijania - barwy zielonej, świateł drogowych - barwy niebieskiej, 45) pojazd wyposażony w dodatkowy pedał hamulca roboczego umieszczony po stronie pasażera (egzaminatora), który umożliwia przejęcie sterowaniem obwodu hamowania, 46) pojazd wyposażony w zabudowę skrzyniową (skrzynia ładunkowa zamknięta) burty aluminiowe o wysokości 400 - 500 mm, plandeka w kolorze granatowym (niebieskim), z oklejoną reklamą Zamawiającego na obu bocznych powierzchniach skrzyni ładunkowej – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, dach zabudowy dwuspadowy dla samochodu i przyczepy, szerokość i wysokość zabudowy co najmniej taka sama jak kabiny i nie wyższa niż 500 mm ponad kabinę, 47) zaczep do łączenia przyczepy ze standardowym sprzęgiem górnym z paszczą stalową oraz urządzeniem pomocniczym z długą dźwignią do bezpiecznego sprzęgania i rozprzęgania przyczepy (dotyczy mechanizmu unoszenia sworznia), 48) pojazd wyposażony tylko w jeden sprzęg górny, 49) pojazd wyposażony w wyposażenie dodatkowe: podnośnik hydrauliczny 10 ton, dwa kliny pod koła, niezbędne narzędzia, apteczka doraźnej pomocy, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, dywaniki podłogowe gumowe w kabinie kierowcy, 50) pojazd wyposażony w podgrzewany układ zasilania paliwa, 51) pojazd wyposażony w korek wlewu paliwa zamykany na klucz, 52) pojazd wyposażony w podświetlane tablice z oznaczeniem "L", o wymiarach 30 x 30 cm, z przodu i z tyłu pojazdu zgodne z obowiązującymi przepisami, 53) pojazd wyposażony w ogumione koła z oponami w rozmiarze 22,5" oraz pełnowymiarowe koło zapasowe zamontowane do ramy nadwozia, 54) pojazd wyposażony w dodatkowy przewód elektryczny z plusem ("na stałe"), niezbędny do zainstalowania systemu rejestracji przebiegu egzaminu, przewód powinien być wyprowadzony za fotel pasażera, 55) pojazd wyposażony w dodatkowy przewód elektryczny z plusem przy włączonym zapłonie ("po kluczyku"), niezbędny do zainstalowania systemu rejestracji przebiegu egzaminu, przewód powinien być wyprowadzony za fotel pasażera, 56) pojazd wyposażony w dodatkowy przewód elektryczny "masowy", niezbędny do zainstalowania systemu rejestracji przebiegu egzaminu, przewód powinien być wyprowadzony za fotel pasażera, 57) umieszczone na skrzyni ładunkowej odpowiednie obciążenie, zamocowane w taki sposób, który uniemożliwi jego przemieszczanie się podczas jazdy oraz łatwe do ewentualnego wyładunku, Przyczepa musi spełniać następujące wymagania: 1) fabrycznie nowa, 2) rok produkcji 2017, 3) przyczepa centralno - osiowa z górnym zaczepem, rodzaj sprzęgu: standardowy - jedna oś 2 koła + jedno koło zapasowe lub 4 koła w układzie bliźniaczym + 1 koło zapasowe, 4) długość pojazdu: minimum 7,5 m, maksymalnie 7,8 m, 5) pojazd wyposażony w system ABS z możliwością jego wyłączenia, 6) pojazd wyposażony w system ESP z możliwością jego wyłączenia, 7) pojazd wyposażony w system EBD z możliwością wyłączenia, 8) dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 8 ton (8000 kg), 9) rzeczywista masa całkowita nie mniejsza niż 5 ton (5000 kg), 10) pojazd wyposażony w jedną oś centralną, tzn. dyszel sztywny, gdzie oś jest umiejscowiona możliwie blisko środka ciężkości pojazdu (zgodnie z Dyrektywą 97/27/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 22 lipca 1997r.), 11) pojazd wyposażony w skrzynię ładunkową zamkniętą, zabudowaną plandeką w kolorze granatowym (niebieskim) o tej samej szerokości i wysokości jak na zamawianym samochodzie ciężarowym, 12) plandeka w kolorze granatowym oklejona reklamą zamawiającego na obu bocznych powierzchniach skrzyni ładunkowej oraz na tylnej powierzchni przestrzeni ładunkowej – wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza umieszczenia na pojeździe reklam Wykonawcy, 13) pojazd wyposażony w burty aluminiowe o wysokości 400 - 500 mm , 14) osłony przeciwnajazdowe wykonane z aluminium, 15) pojazd wyposażony w ogumione koła z oponami w rozmiarze nie większym niż 22,5" oraz pełnowymiarowe koło zapasowe zamontowane do ramy nadwozia, 16) umieszczone na skrzyni ładunkowej odpowiednie obciążenie, zamocowane w taki sposób, który uniemożliwi jego przemieszczanie się podczas jazdy oraz łatwe do ewentualnego wyładunku, 17) pojazd wyposażony w podświetlaną tablice z oznaczeniem "L", o wymiarach 30 x 30 cm, z tyłu pojazdu zgodną z obowiązującymi przepisami, 18) pojazd wyposażony w skrzynkę narzędziową z niezbędnymi narzędziami, 19) pojazd wyposażony w dwa kliny pod koła, 20) pojazd pozostałymi parametrami ma być dostosowany do ciągnącego samochodu. Zespół pojazdów składający się z wyżej wymienionego samochodu i przyczepy musi: 1) mieć dopuszczalną masę całkowitą, co najmniej 20 ton (20000 kg), 2) mieć rzeczywistą masę całkowitą, co najmniej 15 ton (15000 kg), 3) osiągać prędkość, co najmniej 80 km/h, 4) być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34133000-8
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 
nie
III.3) Informacje dodatkowe: 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2017 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 410500.00 
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
nie
 
Nazwa wykonawcy: Firma Wanicki Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer DAF 
Email wykonawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Adres pocztowy: ul. Myślenicka 19 
Kod pocztowy: 32-031 
Miejscowość: Mogilany 
Kraj/woj.: małopolskie 
 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 504915.00 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 503340.60 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 504915.00 
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
 
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna 
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 
 

Przeprowadzenie remontu budynku gospodarczego, sanitariatów i korytarza na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Ogłoszenie nr 109348 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Tarnobrzeg: Przeprowadzenie remontu budynku gospodarczego, sanitariatów i korytarza na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 524693-N-2017

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 83036649000000, ul. ul. Sikorskiego  , 39400   Tarnobrzeg, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 158 236 505, faks 158 236 505, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojewódzka samorządowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie remontu budynku gospodarczego, sanitariatów i korytarza na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1: Remont elewacji budynku gospodarczego. Przedmiotem inwestycji są prace przy remoncie elewacji jednokondygnacyjnego budynku gospodarczego. Zgodnie Prace polegać będą na wykonaniu nowej wyprawy elewacyjnej z wyminą elementów elewacji. Wszystkie prace zostały szczegółowo opisane w dokumentacji technicznej . Część 2: Remont sanitariatów ogólnodostępnych na parterze budynku biurowo-administracyjnego z remontem komunikacji ogólnodostępnej na parterze. REMONT SANITARIATÓW OGÓLNODOSTĘPNYCH NA PARTERZE BUDYNKU BIUROWO-ADMINISTRACYJNEGO Prace przy remoncie polegać będą: - demontażu wyposażenia istniejących sanitariatów, - skucie płytek ściennych i podłogowych, - demontaż systemowych sufitów podwieszanych, - wykonanie obudów w systemie konstrukcja aluminiowej z pokryciem płytą g-k, - wykonanie sufitów podwieszanych w systemie g-k, - przebudowie instalacji wod-kan, - przebudowie instalacji elektrycznej, - wykonaniu instalacji przywoławczej, - robotach wykończeniowych wewnętrznych, - wymianie stolarki drzwiowej. REMONT KOMUNIKACJI Z POCZEKALNIĄ NA PARTERZE BUDYNKU BIUROWO-ADMINISTRACYJNEGO Realizacja remontu komunikacji i poczekalni starej części parteru budynku WORD obejmuje roboty jak poniżej; - usuniecie z lamperii i słupów starego tynku mozaikowego, - usuniecie wykładziny z strefy obsługi klienta, - demontaż listew ochronnych na ścianach, - usuniecie płytek za ciemniejszym paskiem przy połączeniu wykładziny strefy obsługi klienta z płytkami korytarza (likwidacja skośnej linii). - zeskrobanie, zmycie starej farby na ścianach. Realizacja remontu wymagać będzie przeprowadzenia prac budowlanych i wykończeniowych jak poniżej; - przygotowanie posadzki po usuniętej wykładzinie do ułożenia wykładziny homogenicznej PCV obiektowej - ułożenie wykładziny, - szpachlowanie ścian do uzyskania jednolitej powierzchni, - zagruntowanie ścian celem usunięcia pyłów i zmniejszenia chłonności ściany, - ściany w dolnej części malowane do wysokości parapetów okiennych oraz na słupach okrągłych farba olejno - ftalowa matowa w kolorze szarym ( ton ciemniejszy od ścian powyżej ) - ściany powyżej lamperii malowane farbą lateksowa, - montaż listew odbojowych Wszystkie prace zostały szczegółowo opisane w dokumentacji technicznej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45421152-4, 45262321-7, 45400000-1, 45321131-1, 45430000-0, 45450000-6, 45432114-6, 45431100-8, 45431000-7, 45431200-9, 45442100-8, 45324000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remont elewacji budynku gospodarczego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT140243.90
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MIWAX P.P.H.U. Wacław Grela,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  ul. B. Śmiałego 2A,  39-400,  Tarnobrzeg,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 172500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147024.34
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Remont sanitariatów ogólnodostępnych na parterze budynku biurowo-administracyjnego z remontem komunikacji ogólnodostępnej na parterze
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT108130.08
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MIWAX P.P.H.U. Wacław Grela,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  ul. B. Śmiałego 2A,  39-400,  Tarnobrzeg,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 133000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107151.01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.