Uprzejmie informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami osoba może dokonać zmiany, bądź rezygnacji z wyznaczonego terminu egzaminu nie później niż na dwa dni przed planowanym terminem egzaminu.
Rezygnacja z wyznaczonego terminu musi wpłynąć do WORD Tarnobrzeg w formie pisemnej. Rezygnację można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Proszę pamiętać, że rezygnacje z wyznaczonego terminu egzaminu będą przyjmowane w godzinach pracy WORD Tarnobrzeg z zachowaniem terminu określonego w przepisach prawa, tj. dwa dni robocze przed planowanym terminem egzaminu. Prosimy, aby w przypadku gdy termin egzaminu był wyznaczony na najbliższy dzień roboczy po dniach wolnych, rezygnacja wpłynęła do WORD w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy do godziny 14:00.
Przykład: Jeżeli termin egzaminu jest wyznaczony na poniedziałek, to rezygnacja musi wpłynąć do WORD Tarnobrzeg w piątek do godziny 14. |
Wzór pisma do pobrania:
Zmiana terminu egzaminu - wniosek.
Uwaga! Uprzejmie informujemy, że zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 19 kwietnia 2013r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie egzaminu państwowego oraz stawek wynagrodzenia związanych z uzyskiwaniem uprawnień przez egzaminatorów (Dz. U. z dnia 19 kwietnia 2013 r.), za nie zgłoszenie się na egzamin państwowy na prawo jazdy opłata za egzamin nie podlega zwrotowi.
Oznacza to, że w przypadku nie zgłoszenia rezygnacji na dwa dni przed planowanym egzaminem, cała opłata za egzamin nie podlega zwrotowi. Dotyczy to opłaty za egzamin teoretyczny, praktyczny oraz egzamin łączony teoretyczno - praktyczny.
Dla uniknięcia nieporozumień bardzo prosimy o zachowanie wymaganego przepisami prawa co najmniej dwudniowego terminu powiadomienia o zmianie terminu lub rezygnacji z egzaminu.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:
- tel. 15 822 63 80,
- e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przypominamy, że w Biurze Obsługi Klienta sprawy można załatwiać w godzinach:
- osobiście - poniedziałek: 8.00 – 16.00 , wtorek - piątek: 8.00 – 17.00,
- telefonicznie - poniedziałek - piątek: 8.00 - 15.30.
Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 19 kwietnia 2013r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie egzaminu państwowego oraz stawek wynagrodzenia związanych z uzyskiwaniem uprawnień przez egzaminatorów (Dz. U. z dnia 19 kwietnia 2013 r.)